Stajerfood Tájékoztató és Regisztráció
Kedves Partnerünk,
Az általunk ajánlott csomagokban szereplő program rövid bemutatása:
A StajerFood egy olyan felhasználóbarát kis-éttermi rendszer, ami alkalmas az NTAK adatszolgáltatás teljesítésére (elsők között kapta meg az engedélyét), ami átláthatóvá, elérhetővé, személyre szabhatóvá teszi a rendelések felvételét és a forgalmad követését. Nagy előnye, hogy rugalmasan variálható a legegyszerűbb CSAK KÖTELEZŐ módon, de a legkomplexebb éttermi rendszerként is.
Alapcsomag:
Az alapcsomag egy olyan kiindulópontot biztosít, amivel könnyű az elindulás. Ez a csomag tartalmazza azokat a funkciókat, amelyek a legtöbb vendéglátó helyiség számára nélkülözhetetlenek. Az ezen felüli modulokat saját igényeid szerint állíthatod össze. Szezonális üzleteknek is (pl. Balatoni, fesztiválos) ideális. Az alapcsomag biztosítja, hogy már néhány lépésben eleget tegyen az NTAK követelményeknek.
Az alapcsomag tartalma: NTAK összeköttetés, pultrendelés, raktárkészlet, korlátlan rendelésszám, korlátlan lekérdezés visszamenőleg is, terminál gépek száma korlátlan, személyzeti fogyasztás kezelése, adatok távoli elérése bárhol, bármikor, szervizdíjkezelés, készétel kezelés, kedvezmények kezelése, áfa kezelés.
További kiegészítő modulok választhatóak: Pénztárgép kapcsolat, online étlap, vonalkód kezelés, konyhai kijelző, konyhai/pincér blokknyomtatás, torta és előrendelés, házhozszállítás, egyszerű vevői blokknyomtatás, menedzser felület, mérleg kapcsolat, felhőmatrac-kapcsolat, Áfa-s számla készítés, pénztárgép kapcsolat, WooCommerce-kapcsolat, asztalrendelés és asztaltérkép, egyedi gomb, törzsvásárló kezelés.
A program bármilyen eszközre (PC, POS, Tablet stb.) telepíthető, felhő alapú adatbázissal, aminek feltétele a stabil internet hozzáférés.
A szoftver nagy előnye, hogy a használatban lévő pénztárgépek nagy részével tud kommunikálni (valószínűleg az általad használttal is, érdeklődj, segítünk), így a szoftver használata kiváltja a dupla munkát, mert a pénztárgépre kiküldi az adatokat és a nyugta automatikusan elkészül.
Lehetőség van a program megismerésére, egy hónap ingyenes hozzáférést biztosítunk előzetes regisztráció után. Fontos tudni, hogy az ismerkedés során felvitt adatok (termék törzs, árucikkek, stb.) átvihető az éles funkcióba, nem vesznek el.
Lehetőség van a programot működés közben is megtekinteni üzletünkben (előzetes időpont egyeztetés szükséges), illetve használatához széleskörű támogatást nyújtunk videós kisfilmek formájában is.
A szoftver bérleti konstrukcióban elérhető, az alapcsomag ára 7.990,-+áfa/hó. A további modulok 1.250,- – 2.490,-/db.
A regisztrációhoz szükséges adatok: Cégnév, adószám, vendéglátó hely neve (fantázia név), cím, regisztráló neve, email, telefonszám, felhasználó név, jelszó. Ha ezeket válasz emailben megküldöd címünkre, mi is elvégezzük a regisztrációt, és máris hozzáférhetsz az ingyenes próbaverzióhoz. Megrendelés és éles használatba vétel esetén fontos tudni, hogy ha kéred, a kötelező adatszolgáltatást csak 2024.január 1-ével aktiváljuk.
Ha kipróbálnád, itt regisztrálhatsz:
További kérdéseiddel kapcsolatban, kérjük vedd fel a kapcsolatot a megszokott elérhetőségeinken:
06-20/9343-654; 06-1/364-1534; 06-20/9442-836, vagy szervizes kollégáinknál közvetlenül.